+
Alina

Қызу желі

6500
РУСҚАЗENG
Меню

Халықаралық корпоративтік БАҚ байқауында екі жеңіс

26 мамыр күні идеология бөлімі мен PR Alina Group қызметкерлері XIX Халықаралық PR-Форумы аясында бірден екі сыйлыққа ие болды. Alina Group үздік корпоративтік БАҚ арнайы байқауына "Город Мастеров" ішкі корпоративтік газетін мәлімдеді. Соңғы үш жылда байқауға Орталық Азия – Қырғызстан, Тәжікстан, Өзбекстан елдерінен әріптестер қатысып келеді. Бұл факт ұйымдастырушыға 2015 жылы шекараларын кеңейтуге және байқауды Орталық Азия деп атауына негіз болды.

Корпоративтік БАҚ-қа белгілі бір өнімдердің сатылымын арттыру үшін бөлшек сауда желілері шығаратын каталогтар және компаниялар өз клиенттерінің көңілін көтеру үшін ұсынатын ойын-сауық журналдары (мысалы, борт журналдары және т.б.) және корпоративті басылымдар кіреді. Сондықтан бүгінгі таңда Байқау номинациялары корпоративтік БАҚ-тың барлық санаттарын қарастырады және қамтиды:

  • "Үздік корпоративтік басылым" (газеттер мен журналдар арасында);
  • "Үздік ішкі корпоративтік журнал";
  • "Үздік ішкі корпоративтік газет";
  • "Үздік сыртқы корпоративтік журнал";
  • "Үздік сыртқы корпоративтік газет";
  • "Үздік интросайт";
  • "Үздік Content" (газет, журнал);
  • "Үздік Дизайн" (газет, журнал);
  • "Байқаудың арнайы жүлдесі"

"Город Мастеров" корпоративтік газеті бірден екі марапатқа: "Үздік ішкі корпоративтік газет" номинациясында бірінші орын және байқаудың Гран-приіне ие болды. Тәуелсіз сарапшылар басылымды құрылымы, мазмұны, бейнелік және мәтіндік берілу мәнері, тақырыптардың өзектілігі және корпоративтік құндылықтарды ілгерілету бойынша үздік деп таныды.

Марапаттау рәсімінде идеология, ішкі және сыртқы PR Alina Group бөлімінің бастығы Майя Леонова: "Корпоративтік басылымдарды газеттің редакция алқасы емес, біз нұрға бөлейтін, күнделікті кәсіби ерлік ететін 3200 қызметкер жасайды", - деп атап өтті.